RODO

KLAUZULA INFORMACYJNA DLA KONTRAHENTÓW, DZIAŁAJĄCYCH W OPARCIU O STATUS OSOBY FIZYZNEJ

Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informuję, iż:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Spółka SABER Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie (adres: 00-410 Warszawa, ul. Solec 18C/U13).
  2. Osoby, których dane przetwarzane są przez Administratora mogą się z nim skontaktować telefonicznie pod nr tel: +48 733 843 730, lub drogą mailową na adres: kontakt@sabertel.pl.
  3. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogą się Państwo kontaktować w sprawach przetwarzania Państwa danych osobowych za pośrednictwem poczty elektronicznej: iod@mkadministrators.pl.
  4. Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji zawartych umów handlowych, obsługi zlecenia oraz w celu podjęcia działań zmierzających do zawarcia umowy lub zlecenia.
  5. Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych jest:
    • na podstawie art. 6 ust. 1 lit. „b” ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), gdy przetwarzanie danych osobowych jest niezbędne do wykonania zawartej umowy, obsługi zlecenia, zamówienia lub podjęcia działań w celu ich zawarcia,
    • na podstawie przesłanki 6 ust 1 lit. „c” RODO, gdy przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze, wynikający z realizacji przedmiotowej umowy, zamówienia, zlecenia w oparciu o obowiązujące przepisy prawa z zakresu rachunkowości i prawa podatkowego,
    • na podstawie art. 6 ust. 1 lit. „f” RODO jako niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora (prowadzenie korespondencji w tym korespondencji elektronicznej, nawiązywanie relacji handlowych, współpraca z kontrahentami, badanie satysfakcji kontrahenta, dochodzenie roszczeń).
  6. Państwa dane mogą być przekazywane odbiorcom i podmiotom przetwarzającym dane osobowe na zlecenie administratora tj.:
    • podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa,
    • dostawcy usług IT oraz oprogramowania użytkowego,
    • podmioty świadczące usługi finansowo – księgowe,
    • podmioty przetwarzające dane w celu windykacji należności,
    • podmioty świadczące usługi doradcze i prawnicze,
    • firmy świadczące usługi z zakresu ochrony danych osobowych,
    • firmy świadczące usługi logistyczne, kurierskie i pozostali dostawcy usług pocztowych.
  7. Państwa dane osobowe przechowywane będą w czasie określonym przepisami prawa tj.: do czasu istnienia podstawy do ich przetwarzania:
    • w przypadku niezbędności danych do wykonania umowy – przez czas jej wykonywania oraz przez okres 6 lat po zakończeniu umowy zgodnie z zapisami Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2020 r. poz. 1325 z późn. zm.) oraz Ustawy o rachunkowości z 29 września 1994 r. (Dz. U. z 2021 poz. 217 z późn. zm.),
    • w przypadku, gdy podstawą przetwarzania danych jest uzasadniony interes administratora – do czasu istnienia tego uzasadnionego interesu np. do czasu przedawnienia roszczeń, jakie mogą mieć związek z Państwa osobą lub jeżeli przetwarzanie danych osobowych będzie niezbędne dla celowego dochodzenia roszczeń lub obrony przed roszczeniami strony przeciwnej. Powyższe kwestie zostały uregulowane przepisami prawa tj. art. 117-125 Ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku – Kodeks Cywilny (Dz. U. z 2020 r. poz. 1740 z późn. zm.).
  8. Posiadają Państwo prawo żądania od Administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych.
  9. Posiada Pani/Pan również prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego jakim jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych z siedzibą w Warszawie, ul. Stawki 2 (kod pocztowy: 00-193 Warszawa), w przypadku gdy zachodzi poważne popełnienie naruszenia bezpieczeństwa danych osobowych, które Państwa dotyczą.
  10. Podanie danych osobowych przez Państwa jest dobrowolne, jednakże odmowa podania tych danych może skutkować brakiem możliwości nawiązania współpracy, realizacji zawartej umowy, złożonego zamówienia.
  •  
  •  

KLAUZULA INFORMACYJNA DLA OSÓB FIZYCZNYCH, KTÓRZY W OPARCIU O OBOWIĄZUJĄCE PRZEPISY PRAWNE, DZIAŁAJĄ JAKO REPREZENTANCI OSÓB PRAWNYCH ORAZ DLA OSÓB WYZNACZONYCH DO REALIZACJI UMOWY

Zgodnie z art. 14 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informuję, iż:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Spółka SABER Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie (adres: 00-410 Warszawa, ul. Solec 18C/U13).
  2. Osoby, których dane przetwarzane są przez Administratora mogą się z nim skontaktować telefonicznie pod nr tel: +48 733 843 730, lub drogą mailową na adres: kontakt@sabertel.pl.
  3. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogą się Państwo kontaktować w sprawach przetwarzania Państwa danych osobowych za pośrednictwem poczty elektronicznej: iod@mkadministrators.pl.
  4. Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu zgodnego z przepisami prawa zawarcia umowy, jej prawidłowej realizacji oraz w celu prowadzenia działań zmierzających do jej zawarcia.
  5. Państwa dane osobowe będą przetwarzane w zakresie: imię i nazwisko, stanowisko, nr telefonu kontaktowego, służbowy adres e-mail osób fizycznych reprezentujących osobę prawną, osób fizycznych wyznaczonych do realizacji zawartej umowy oraz pozostałe dane wynikające z rejestru publicznego KRS, celem potwierdzenia zasadności i legalności reprezentacji osoby prawnej.
  6. Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych jest:
    • na podstawie art. 6 ust. 1 lit. „f” ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), jako niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora (nawiązanie relacji handlowych w tym proces negocjacji, prowadzenie korespondencji w tym korespondencji elektronicznej, zapewnienie legalności zawarcia umowy handlowej i jej realizacji),
    • na podstawie przesłanki 6 ust 1 lit. „c” RODO, gdy przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze, wynikającego z realizacji przedmiotowej umowy w oparciu o obowiązujące przepisy prawa z zakresu rachunkowości i prawa podatkowego oraz Ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku – Kodeks Cywilny (Dz. U. z 2020 r. poz. 1740 z późn. zm.).
  7. Państwa dane mogą być przekazywane odbiorcom i podmiotom przetwarzającym dane osobowe na zlecenie administratora tj.:
    • podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa,
    • dostawcy usług IT oraz oprogramowania użytkowego,
    • podmioty świadczące usługi finansowo – księgowe, doradcze i prawnicze,
    • podmioty przetwarzające dane w celu windykacji należności,
    • podmioty świadczące usługi doradcze i prawnicze,
    • firmy świadczące usługi z zakresu ochrony danych osobowych,
    • firmy świadczące usługi logistyczne, kurierskie i pozostali dostawcy usług pocztowych.
  8. Państwa dane osobowe przechowywane będą w czasie określonym przepisami prawa tj.: do czasu istnienia podstawy do ich przetwarzania:
    1. w przypadku niezbędności danych do wykonania umowy – przez czas jej wykonywania oraz przez okres 6 lat po zakończeniu umowy zgodnie z zapisami Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2020 r. poz. 1325 z późn. zm.) oraz Ustawy o rachunkowości z 29 września 1994 r. (Dz. U. z 2021 poz. 217 z późn. zm.),
    2. w przypadku, gdy podstawą przetwarzania danych jest uzasadniony interes administratora – do czasu istnienia tego uzasadnionego interesu np. do czasu przedawnienia roszczeń, jakie mogą mieć związek z Państwa osobą lub jeżeli przetwarzanie danych osobowych będzie niezbędne dla celowego dochodzenia roszczeń lub obrony przed roszczeniami strony przeciwnej. Powyższe kwestie zostały uregulowane przepisami prawa tj. art. 117-125 Ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku – Kodeks Cywilny (Dz. U. z 2020 r. poz. 1740 z późn. zm.).
  9. Posiadają Państwo prawo żądania od Administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania.
  10. Posiada Pani/Pan również prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego jakim jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych z siedzibą w Warszawie, ul. Stawki 2 (kod pocztowy: 00-193 Warszawa), w przypadku gdy zachodzi poważne popełnienie naruszenia bezpieczeństwa danych osobowych, które Państwa dotyczą.
  11. Państwa dane zostały pozyskane z jawnych rejestrów publicznych tj. KRS oraz bezpośrednio od osób wyznaczonych do kontaktu przez osobę prawną, którą Państwo reprezentujecie.